Början på en ny cykel

22 April :

Idag är mensen äntligen slut, så skönt! Hatar verkligen känslan av att vara ofräsch hela tiden.

I morgon börjar vi med att ha sex varannan dag, eftersom min app indikerar att jag kommer ha sex på ägglossningsdagen då. Den hade helt rätt om mensen denna gången, både när den började och vilken dag den slutade, väldigt bra! Kan rekommendera FLO-appen starkt.

 

Min dröm om att bli gravid börjar bli ganska outhärdligt faktiskt. På mitt jobb springer det tjejer med stora magar överallt, fick reda på senast för nån dag sen att en till tjej var gravid. Uppe i säkert 5st samtidigt nu som man självklart får se varje dag, väldigt frustrerande!!

 

Men annars har jag goda förhoppningar denna månaden, skulle vara helt underbart med en liten Januari-bebis. Vi får vänta och se helt enkelt!

 

Ha de bra kram "Mia"

Kommentera här: