Vi kämpar på!

7 Maj:
 
 
Idag har jag bytt bloggsida, därför är allt publicerat idag, har bara lagt över mina gamla inlägg hit!
Vi prickade in ägglosning (ÄL) och nu kan vi bara vänta. Har inga som helst symptom vilket jag tror är bra eftersom man ofta kan bli skengravid om man tänker på det alldeles för mycket. Vi försöker inte ens prata om barn men det är svårt när man verkligen vill! Idag hade jag önskat jag hade nån tjejkompis jag kunde prata med om allt detta, helst nån som redan har barn men har ingen vän som är så nära mig tyvärr. Därför skriver jag lite här i stället.
Mannen är inte hemma, utan på möte, så jag har haft en liten stund för mig själv idag. Vilket jag tycker är skönt!
Nästa månad har jag varit pillerfri i ett halvår. Känns ganska sjukt att man varit så försiktig i alla år med pillren så kan man inte ens bli gravid på 6 månader. Vissa kan bli med barn bara man viftar ett par kallingar framför dom, men inte jag tydligen! Livet är bra orättvisst!
Nej nu måste jag plugga inför en kurs jag har med jobbet.
 
Ha det gott kram "Mia"

Kommentera här: